GIANT MAC N’ CHEETOS DONUT – Feat. THREADBANGER


I figured it was a pet store, at first, when we drove by. She thought it was a pet store. I thought it was a hairy teat. Alright guys, we are at Harry Peter. *Laughs* Lets do this. And welcome to another episode of JP cooks weird stuff At someone else’s house. I think you look good. I think I look good Eww What the f*** you guys doing at my house. Did Corinne? Did you let them in? Where are you going? This is your house. (Don’t, don’t panic.) Your supposed to cook with us. Julia what do you got there? I saw Corinne vs. Cooking where she made a Mac N’ Cheese Donut. and you know what? I think this is gonna be the perfect thing! Hold that one up. Put them down a little bit. (Great.) Put them closer together. (Oh no…) You definitely set yourself up for that one. Why? *Laughs* Why? (Oh my god Julia!) I’m five foot one. Good job though! Is there anything else i need up here? Yeah, there’s a ladder. A ladder *Laughs* Wow, you guys have a lot of cups… Nope. What do you want? These things? Oh, yep. Wow, this is already expired. You got all the… No it’s not! Yeah, right there! Oh my god! So this cheese sauce is gonna be made from butter and heavy cream. It almost looks like a giant sperm whale. *Laughs* We are just gonna bring those two ingredients to a boil and add in a bunch of cheese. How many of the people that watch this video, down in the comments below actually make giant mac n’ cheese donuts. I don’t know because they haven’t seen the recipe video yet. *laughs* You guys are really teaching me some s***. Cut it up, measure it out, don’t be an asshole… Maybe cut in half one more time. I always struggle to open these! I got it open! We’re good. We’re good to go. JP, this is the epic slow mo. That’s, that’s the whole box so… Why don’t I do it on my phone. Siri, oops… Set a timer for seven minutes. It doesn’t understand me. I’m telling you Alexa is so much better than Siri. (So much better.) Julia has a problem, she likes to put to much water in the pot so this is gonna boil… ah, uh-oh. No, you’re not supposed to take that part out. Wo, where are you going? Careful. Is it good? Everything is fine. No need to worry. Op, this is burning, this is burning. Gotta take this off, ah! How do we turn it down? I’m not trying to burn anything! So this doesnt really effect the flavor at all, just… So you want to put the Mascarpone in? Yeah. Alright. That’s really graceful JP. We like almost just lit there house on fire. Did you see that? You’re one f*** up away from getting kicked out, JP. I like to add a little more stress to the situation. It’s a new kitchen! I’ve never been in here! She’s got purple hair! Things are going crazy! *Laughs* You have to heat it! (It looks like cheese curds.) Keep Stiring! (Oh yeah…) Wait, am I on his team? Do you think this looks good? Oh yeah that’s perfect. Oh my god this looks so tasty. I know! I’m like just upset that I can’t just like eat this right now. That’s for you. Yes! Are you giving him the spoon? What? Now I need help again. (Yeah.) Mainly, mainly just like moral support. (Do you think like…) Alright here we go. *scoffs* Perfect! This is stressful. Ohh. A little bit, op. (A little.) We look like a bad moving company right now. Ahh, I’ll hold it! Julia, your hands are in there. Alright we’re putting it in the freezer. There it is. There it is. Mac n’ Cheese, Donut. Alright. (Frozen, action.) We’ll see it in a couple of hours. You wanna beer? *Knocks on door* (Yes?) Yeah, come on. (Ah, no thank you.) *tries opening door* You guys have to stay down there till it’s frozen. It’s day 2. It’s also Julia’s Birthday. Yay, Birthday! and we still have made that giant f***ing donut. Alright guys you got to start your Sunday morning off right. Yep, Bloody Marys. *Laughs* I need new socks. We decided because Cheetos went so good with the Mac n’ Cheeto that we made Why not encrust it with Cheetos? You know how to put it on? I’m gonna to figure this out. No, you don’t have to turn it, you just put it on. No, it’s the other way. (You’re wrong.) No, it’s gotta… (No, it’s this way) It’s that way? It’s this way. *Shushes from Julia* (Wow.) Just like that, see? Right? No? Nope. Rob, you should help them. No don’t break it. (Oh, goodness.) Oh, see it fell in, and then close it! *Gasps* That’s, that’s done. *music* Ah, it hurt my finger! *Cheers* *music* Oh my god, my hand is so cold! I think i just froze my hand. *music* I think I’d rather burn myself than be freezing. I totally agree. *music* This is your birthday cake! If your watching this right now, my birthday is already over, but it is literally right now my birthday. *Sings Happy Birthday* And I get to spend it with Corinne and Rob from Threadbanger, Woo! I’m so happy! *Rob continues to sing?* *music* This is the greatest thing we’ve ever done! I’m impressed. Pretend to eat it with me. I’m scared. Don’t just go like this. *Suspensful music* Put it in vertically, and then slowly move it cause… Put it in Slowly. No, all the way till it bottoms out. I’m scared. I’m scared. Put the spatula, opposite way. Handle, yes. I don’t want to drop it. Too fast? You’re good. You’re good already. You’re good. You got it. Oh S***! Oh, no! Just kidding. Haha, got ya! Woo, good teamwork, yeah. Oh my god, I can’t believe it happened! Alexa, put a timer on for four and a half minutes. *music* Yeah! What? O.M.G. Last step before we bake it. We’re gonna add some more Cheetos to the top. You gotta make sure that it’s freaking perfectly, vibrantly orange. This will give you high blood pressure, but at least you will be a happy person. *music* If you want a freaking Cheetos donut, just take some cheetos and put it all over a donut. Eww, is it good? No. Actually I do kind of like it. *Title song from Lion King plays* Oh, is it cheesy on the inside? (What?) O. M. G. Ow. O.M.G. Ow. Is it burning? Mmmhhm. Alright! Put it down! Oh my goodness. That’s tasty. It’s tasty? Mmhhm. Oh my goodness, it’s awesome! *music* This is the greatest thing I’ve ever done! Oh my god. Mmm. I’m still here. Guys, we did it. Lets see if we can get this video to 20,000 likes, in the first day. This wouldn’t have happened if it wasn’t for you guys. …and of course (Threadbanger) our special guests. (Yeah!) We’re doing a collab with Threadbanger. If you don’t know who they are please go over to there channel (what?) and see us make bacon shot glasses. Oh, yeah. See who wins. Threadbanger vs. Hellthy Junkfood. Yeah, you got Cheetos in your… Yeah there are Cheetos everywhere… in your eyes. If your watching this and you’re not subscribed. I don’t even know what to do. 1 million! We’re almost there guys, help us make it there. Threadbanger is helping us make it there. Subscribe on Corinne’s little face here. Oh, that’s nice. Click right there. Subscribe right on her face. It’s right there, on her head. I subscribe all over it. (ewww) What, alright that’s enough. Cut. Cut. Cut. Terrible…